We will find it for you!
If you are looking for this book and not have stock, we will seek for you at no extra cost.
Just leave us your email, we will contact you as soon as we find it.

LOOK FOR ME!


Do not worry, we'll only contact you to let you know when we have the book. In any case your mail will be transferred to third parties or send you advertising or spam.
Ficha
Books Frontpage El meu primer llibre de sexualitat
  • 30,66 USD

  • * Free shipping to US.


  • Not available
    • -

    • Unit(s)

Features:

  • Pages: 106
  • Format: 29x23x2,00 cm
  • Edition: 1
  • Language: Catalán.
  • Binding: Tapa dura - Cosido.
  • Weight: 0,865 kg.
  • El meu primer llibre de sexualitat

  • 9788416166152
  • Authors: Vane, Pilar Migallón Lopezosa, Caterina Marassi Candia, Mercedes Palop Botella, José R Díaz Morfa, Associació Espanyola De Sexologia Clínica Aesc

  • El meu primer llibre de sexualitat informa els més petits d'una manera tendra, clara i concisa, i és perfecte per a orientar els pares sobre quina resposta donar a les preguntes més incòmodes que ells puguin formular. L'obra analitza les relacions afectives i sexuals, les diferències anatòmiques entre homes i dones, els canvis corporals de l'adolescència, la fecundació i l'embaràs, el part o les falses creences al voltant del sexe. Amb magnífiques il·lustracions i escrit per membre de l'Associcació Espanyola de Sexologia Clínica, aquest és un llibre per conèixer-se un mateix i als altres, parenent també les diferències fisiològiques i personals que ens fan únics.
  • 30,66 USD

  • * Free shipping to US.


  • Not available

Other books in the subject Aprendizaje Temprano/Conceptos De Aprendizaje Temprano: