We will find it for you!
If you are looking for this book and not have stock, we will seek for you at no extra cost.
Just leave us your email, we will contact you as soon as we find it.

LOOK FOR ME!


Do not worry, we'll only contact you to let you know when we have the book. In any case your mail will be transferred to third parties or send you advertising or spam.
Ficha
Books Frontpage El futur del català
  • 24,57 USD

  • * Free shipping to US.


  • Not available
    • -

    • Unit(s)

Features:

  • Pages: 64
  • Edition Date: 2005
  • Edition: 01012005
  • Language: Catalán.
  • Binding: Tapa blanda o Bolsillo - Con solapas.
  • Weight: 0,11 kg.
  • Editorial: EMPÚRIES
  • El futur del català

  • 9788497870665
  • Authors: Joan Solà, Josep-Lluís Carod-Rovira, Albert Rossich I Estragó, Josep Lluís Carod Rovira, Joan Solà Cortassa, Albert Rossich Estragó

  • ¿És veritat que el català és una llengua que agonitza? ¿Quin és l'estat de salut real del nostre idioma? ¿Existeix alguna fórmula per capgirar la situació actual o, per contra, ja ho podem donar tot per perdut? Amb motiu del seu vintè aniversari, l'editorial Empúries va celebrar la taula rodona El futur del català, que va aplegar les reflexions de tres testimonis de luxe: Josep-Lluís Carod-Rovira, Albert Rossich i Joan Solà, que hi van exposar la seva visió sobre qüestions tan candents com el retrocés en l'ús del català, el plurilingüisme, els reptes de la immigració o la unitat de la llengua, alhora que hi van esbossar les bases on creuen que caldria recolzar la nova política lingüística.El futur del català és, doncs, el recull d'aquestes reflexions, i també és l'obra que festeja els vint anys de l'editorial Empúries, el catàleg de la qual ha esdevingut una referència en l'estudi i la promoció del català. 
  • 24,57 USD

  • * Free shipping to US.


  • Not available

The book belongs to the following catalogs

Other books in the subject Ficción Moderna Y Contemporánea: